Proč marketéři nakupují SEO služby

Kvalita propagace se promítá do obchodního výsledku; v současnosti se většina společností neobejde bez internetového marketingu. Proto outsourcují tvorbu moderních webů, správu sociálních sítí, PPC kampaně, emailing, Affiliate programy a SEO služby. Ty se zaměřují na optimalizaci stránek tak, aby přes ně přicházelo co nejvíce online objednávek To je pro majitele firmy klíčové. Pojďme si krátce vysvětlit, v čem spočívá proces přizpůsobení webu na požadavky vyhledávacích robotů a lidských uživatelů. Lépe pak sestavíte marketingový mix vhodný právě pro vaše podnikání.

SEO služby zdokonalují www a už na nich zůstávají

Na rozdíl od placené inzerce, kdy odvádíme finanční prostředky třetím stranám, zůstává výsledek placené optimalizace na naší platformě. Můžeme směle tvrdit, že prostřednictvím SEO služeb investujeme do propagačního a prodejního zdokonalení vlastního e-shopu či firemních stránek. Optimalizace pochopitelně funguje i při popularizaci nekomerčních internetových projektů.

Když si vyhlížíme agentury a freelancery poskytující SEO služby, ptejme se, zda nabízí bezplatný audit. Jedná se o detekci technických, obsahových a odkazových chyb na našem webu za pomoci softwarových nástrojů. Nalezené závady zároveň slouží jako podklad pro sestavení postupu jejich odstranění čili optimalizaci. 

Technické a obsahové SEO služby, které probíhají na www

První věc, do které se poskytovatel SEO služby pustí, je optimalizace technických částí webu. Patří sem eliminace chyb v kódu stránek, komprimace velkých dat, výmaz duplicit, povolení indexace, optimalizace responzivity, nastavení mezipaměti a řada dalších zásahů.

 

Pak se vylepšuje uživatelská přívětivost stránek a je-li to nutné, předělává se struktura tak, aby byla co nejjednodušší. Poté se copywriteři ujmou obsahových SEO služeb a přetvoří zastaralé webové texty. Především v nich použijí klíčová slova, aby vyhledávače považovaly právě naše stránky za jednu z nejlepších odpovědí na uživatelské dotazy. 

 

SEO služby odehrávající se na www označujeme též jako on-page SEO a dohromady mohou zlepšit návštěvnost našich webů až o stovky procent. Ruku v ruce s počtem uživatelů roste též schopnost stránek tvořit zisk prostřednictvím rezervací služeb či prodeje zboží.

Odkazové SEO služby, které působí mimo www

Přednostní postavení webu mezi přirozenými výsledky hledání v Googlu a Seznamu stimuluje ještě off-page SEO služba označovaná jako linkbuilding, která optimalizuje síť našich externích odkazů. Počáteční audit nám opět poskytne vodítko, kde má náš odkazový profil Achillovu patu.

 

Všeobecně se začíná vytvořením základních prezentací v internetových katalozích firem a zbožových srovnávačích. V kontaktech tam zůstává proklik na náš web. Když se nám podaří vyměnit si odkaz s jinou platformou, je to skvělé a do třetice se linkbuilding věnuje publikaci PR článků na vyhlášených portálech. Zdravá síť odkazů dokáže naše www posunout zase o pár příček výš v hodnocení vyhledávačů a tím opět stoupá prodejní konverze.

 

Jak vidíte, nejde od sebe jednotlivé SEO služby dost dobře oddělovat. Fungují totiž synergicky a některé na sebe přímo navazují. V součtu se díky nim stane náš mateřský web konkurenceschopným a začne generovat větší obrat. Kromě toho také účiněji propaguje naši značku a dobrou pověst. Kvůli tomu zahrnuje SEO služby do marketingového plánu stále více firem. Navíc se jim tato investice obvykle vrací zpět. Zajímalo by nás, jak řešíte propagační mix vy. Napište nám do komentářů, co se vám osvědčilo a co byl marketingový propadák.